Äsken otin päämääräksi kävellä kauppaan ja sieltä pois pitemmän lenkin kautta. Siitä hyvästä palkitsin itseni ostamalla mm. keltaista ruusupaperia ja muutaman kortin. Eilenkin palkitsin itseni pikkuostoksilla (esim. vihkoilla) kun otin päämääräkseni käydä kauempana olevassa kaupassa ja kävinkin sitten kolmessa eri kaupassa. Tulee helpommin käytyä kävelemässä kun palkitsee itsensä jollakin tavoin, mutta herkut ovat minulle kiellettyjä. Aina ei vaan ole varaa ainakaan ostoksilla palkita itseäni.

Äsken tein nämä slamien kannet ostamillani korteilla ja lahjapaperilla. Toisessa vihkossa oli Pete Parkkosen kuva, jonka ostin kun maksoi vain 50 senttiä. Ja tottakai sen päällystin :D.

 

Kummassakin vihkossa olen käyttänyt kukka kuvioleikkuria, mutta kuviot eivät tarkastelematta kunnolla näy kun ovat oransseja ja keltaista vasten. Kysymyksiä en näihin ole vielä tehnyt. Yleensä olen tehnyt kysymykset ensin ja sitten vasta kannet (jos siis olen jaksanut puuhastella enemmänkin.) Mietin että mitä oikein tekisin decojen swappailun suhteen vai teenkö mitään, kun into on ollut kauan poissa, mutta en niitä kokonaan haluaisi lopettaakaan... Ehkä en tee mitään muutoksia, nytkin olen laittanut kriteereihini että 1-3 decoa per kuori.

Vaatekomero sai lisää tavaraa sisäänsä. Se on kuin pyörremyrskyn jäljiltä. Saatan joku kerta siivota sen äidin kanssa, niin käy reippaammin, kun äiti osaa vielä niin hyvin järjestellä tavaroita, isojakin vaatekasoja jmv.