Kuinkahan moni vanhoista tutuistani toteaa mielessään (tai muutenkin) nähdessään minut pitkästä aikaa että "siitä on tullut hirveä läski". Eipä tuo mikään ihmekään olisi sillä joitain ihmisiä olen nähnyt viimeksi 20 kiloa hoikempana. Tämä asia tuli nyt mieleeni siitä kun näin tänään asioilla käydessä sattumalta entistä poikaystävääni pitkästä aikaa. Hetken rupattelimme ja se oli ihan mukavaa, tai siis ainakin minusta. (Hänellä menee hyvin ja minulla menee hyvin, vaikka pieni haikeuden tunne meinasikin hetkeksi vallata minut). No, olen siis läski.... Laihduttamisestani ei meinaa tulla edelleenkään yhtään mitään, ladylinellakin olen vain kerran käynyt parin tai jopa muutaman kuukauden aikana. Meinasipa läskiperseeni kantaa kaupasta irtokarkkiakin, kun en niitä aikoihin ole saanut, mutta huonosta rahatilanteesta oli tällä kertaa hyötyä kun en raaskinut niitä ostaa. Muutenkin tuli ostettua epäterveellistä ruokaa, nimittäin pizzaa, jota nykyään syön TODELLA harvoin. En tiedä onko tosiasia vaiko vain tekosyy se ettei minulla ole aina varaa käydä ladylinella, kun ei aina ole bussirahaa ja täällä päin bussi maksaa yhteen suuntaan 3 euroa, eli 6 euroa pitäisi aina pulittaa käydessäni Ladylinella. No katsotaan että saanko hilattua ihrani jälleen kuntoilemaan sitten kun rahat tulee.

Unissani olen monesti laihtunut ja housuista on tullut jälleen löysät, mutta epätoivoisesti pelkään ettei niin tule enää käymään :( . Välistä kun katson peiliin niin näytän mielestäni ihan ok:lta tai jopa ihan hyvältä, mutta toiseen peiliin katsoessa näytän ihan hirveältä läskinaamalta. Näkyy riippuvan aina peilistäkin se miltä milloinkin näyttää (siis vaikka eri peilistä katsoisi saman tunnin aikana niin tulos on eri.) Siskoni luona peilistä katsoessani taidan näyttää eniten siltä miltä näytän, eli läskinaamaiselta, joka hoikempana voisi näyttää ihan ok:lta.)   Valokuvista myös sen huomaa.  Kauppojen peilit varsinkin ihan tarkoituksella hoikentavat että vaatteet näyttäisivät päällä paremmilta. Eräät lääkkeeni syötättävät minua koko ajan. Kun niitä en ole ottanut, niin ei ole tarvetta syödäkään koko aikaa.  Ja se ei siis ole tekosyy... On kai vaan yritettävä tulla toimeen oman ulkonäkönsä kanssa niin kauan kuin olen pullukka ja kyllähän pullukkakin voi olla kaunis, ainakin minä olen nähnyt ulkoisesti(kin) pulleita ja kauniita ihmisiä.