Olen nyt innostunut tekemään niin käsin kuin koneellakin osoite ja nimilappuja swappeja varten. Lisäksi tänään tuli tilaamani osoitetarrat, jotka siis netistä tilasin.

Slameja olen nyt täytellyt ihan urakalla, mutta onpa minulla tässä nyt ollut pari harvinaistakin päivää, nimittäin päiviä jolloinka on todella tylsää ja kaipaisin uutta tekemistä keskeneräisten tilalle. No, nämä tylsät päivät usein lopahtaa jossain vaiheessa kun saan jotain ideoita.

Kävin tässä pari-kolme viikkoa sitten kaverin luona Nilsiässä ja olin siellä viikon. Kivaa siellä oli vaikka olikin pieni paikka ja vaihteluakin elämään se toi, mutta asua en kuitenkaan sellaisessa paikassa tahtoisi. Sain tältä kaverilta muovikassillisen swappeja kun hän lopettaa swappailun. Lisäksi "omiakin" on ihan tarpeeksi. Nilsiästä sain kyydin kotikotiin kaverini äidiltä ja kotikotonakin olin viikon. Viime sunnuntaina sitten palasin kissojen kanssa tänne kämpälle. Kissat olivat reissuni ajan porukoilla hoidossa ja näkivät jälleen taas kaveriaankin, perheen kissaa. Tänään osallistuin facebookin lemmikkieläinten muistopäivään. Poltin suitsuketta kuolleiden muistolle ja eläville karvajaloille ostin sheba ruokaa, jota ne eivät kuitenkaan huolineet :(.

Nilsiän reissun jälkeen punnitsin itseni niin yhteensä oli lähtenyt neljä kiloa pois. Lieköhän tulleet takaisin taas. Pitäisi ja aina vaan pitäisi jatkaa sitä kävelyllä käyntiä. Olen nyt kuitenkin enemmän sujut läskieni kanssa kuin aikaisemmin. Tunnen ettei läskit estä olemasta kaunis ja naisellinen. Silti se olisi kiva mahtua jälleen S-koon vaatteisiin mutta se vaatii työtä ja sitähän on syksyllä luvassa kun osallistun sellaiseen ruoka ja liikunta juttuun.

Mitähän sitä tässä nyt keksisi? Jotain kivaa tekemistä olen nyt vailla.

Unohtui vielä mainita että olen monisteslamiswappareita vailla. Monisteslamit ovat mielestäni kivoja mutta niitä tulee turhan vähän. Myös slamien kertapostijat ovat tervetulleita, sekä pitempiaikaisetkin. Milloinkahan saisin aikaiseksi pitkästä aikaa decoilla... Siitäkin on pieni ikuisuus kun olen viimeksi koristellut yllärikuoria.