Olen tekemässä jo joululahjoja että ehtiivät valmistua jouluksi. Tällä hetkellä olen tekemässä siskon lahjaa ja lisä hankintojakin siihen liittyen pitää vielä tehdä. Se kun on valmis niin käyn äidin lahjan kimppuun, eli valokuvakansioon.

Ostin tänään kolme siideriä ja uudelleen kaupassa käydessä ostin vielä neljännenkin. Piti vaan hakea kukkaro kotoa kun kaupan kassalla huomasin että se on jäänyt kotiin, mutta eipä ollut kauhean pitkä matka ja sainpa lisä liikuntaa. Jo toista siideriä juodessa (mitä ei yleensä tapahdu) tulin hiprakkaan ja nyt neljättä juodessa olen hieman päissäni. Halvaksi tuli nämä kännit. Tai ainakin paria siideriä halvemmaksi kun kuusi on vakioannokseni, en nimittäin hirveän usein juo.

Äsken kuuntelin Queenia ja hieman tein siskon lahjaakin, vaikka tuntuukin etten nyt kunnolla kykene siihen osallistumaan. Kissat on nukkumassa.

Olen lähiaikoina mättänyt ihan liikaa valmisruokia, äsken söin kanasalaattia jossa oli myös lihottavaa currymössöä mukana. Olisin sen voinut jättää käyttämättä mutta oli vaan niin hyvää. Karkkiakin tekisi mieli mutta onneksi kauppa ei ole enää auki.

Tupakasta olen taas nauttinut täysin rinnoin. Olen siis muuten lopettanut pari vuotta sitten mutta juodessa yhä poltan. Ei tarvita kuin vain pieni määrä alkoholia niin annan itselleni luvan polttaa (eli heti ensimmäisen lasillisen jälkeen).

Nyt otan lisää siideriä ja saa nähdä mitä tässä vielä iltaani kehittelen.