Pitkästä aikaa täällä. Ei ole vähään aikaan ollut mahdollisuutta netissä käymiseen kovin usein kun kone oli taas "huollossa" veljelläni ja puhelimenikin reistailee, joten tällä hetkellä lainassa on äidin puhelin.

Perheemme koiramme kuolemasta on noin 11 kuukautta. Olemme saaneet jälleen uuden perheenjäsenen, pienen ihanan pentu koiran. Se on ilostuttanut elämäämme ja olen välistä sitä käynyt porukoilla katsomassa. Pikkuinen hieman hoipertelee kun se juoksee <3 Perheen kissakin on sen aika hyvin jo vastaanottanut. Kunhan rokotukset ym. saadaan kuntoon niin saa pentu tutustua minun kissoihini, odotan jo sitä jännityksellä.

Olen laihtunut pari kiloa, sillä olen aivan tosissani alkanut laihduttamaan. Käyn eräässä ryhmässä jossa liikutaan ja valmistetaan kevyttä ruokaa ja muutenkin olen nyt liikkunut enemmän, en herkuttele kovin usein ja yleensä syön terveellisesti. Käytiin tämän ryhmän kanssa eräänä viikonloppuna Kunnonpaikassa liikkumassa ja syömässä. Vuoden päästä mennään sinne uudestaan. Siellä oli kivaa vaikka jännitinkin jonkin verran, ryhmäläisetkin vaikuttavat onneksi ihan mukavilta. Kunnonpaikassa tehtiin mm. kuntotesti, pelattiin jmv sekä hauskaa oli käydä vesijumpassa ja harjoitella vesijuoksua. Laihduttamisessa on vaan ollut se ikävä puoli että tupakanhimo on alkanut välistä tulla ja silloin pitää ottaa purkka, ellen sitten ole juopottelemassa jolloinka poltan hyvällä omallatunnolla.

Olen alkanut tekemään uudelle perheenjäsenellemme neulottua tilkkutäkkiä, eilen sen aloitin. Aikaa on siis mennyt myös neuloessakin.