Sain sitten digikameran joululahjaksi :) ja kovasti jo kuvia olen näpsinyt. Olin joulun ja uuden vuoden vanhempieni luona ja täällä olen edelleenkin. Kunhan varmaankin ensi viikolla kotiudun niin laitan tänne kuvia tekemistäni käsitöistä, sillä olen neulonut nyt aivan urakalla. Jo vuosia olen tahtonut tehdä käsitöitä myyntiin ja nyt viimeinkin aion sen toteuttaa. Myyntiin ne pistän kuitenkin vasta sitten kun olen tehnyt neulomuksia tarpeeksi, eli siihen voi mennä aikaa, mutta minulla ei ole kiirettä.

Kissat tapasivat viimeinkin perheen koiran, ovat yhä hieman varuillaan sen lähettyvillä ja antavat kyllä koiralle kuonoon jos koira riehaantuu liikaa. Yksi kissoista kuitenkin jo pukkailee koiraa ja kulkee monesti sen vatsan alitse.

On alettava taas kävelemään vaikkei yhtään houkuttaisi, muttei nämä kilotkaan mitään mukavia ole. Motivaatio on vaan hieman hukassa ollut lähi aikoina.