Olen siis muuttanut osoitteeseen ninnulin.blogspot.com ja siellä jatkossakin pidän tätä harrastusblogiani.
lauantai, 16. helmikuu 2013
Uusi paikka, samat kujeet
lauantai, 12. tammikuu 2013
Taukoilua ja saamattomuutta
perjantai, 4. tammikuu 2013
Neulomista jälleen
keskiviikko, 5. joulukuu 2012
Jouluostoksia
Tänään hain erään paketin jossa oli myös joululahja siskolleni. Vielä olen aikeissa perjantaina hankkia lahjat siskon poikaystävälle, äidille, iskälle ja veljelleni. Sitten on kaikki lahjat hankittu. Laitan niistä kuvia tänne varmaan joskus joulun jälkeen, etteivät ne paljastu etukäteen. Äidille on synttärilahjakin jo hankittuna kun hänellä on tässä kuussa synttärit.
Sunnuntaina lähdetään kissojen kanssa kotikotiin, ihan kiva mennä sinne pitkästä aikaa. Jouluksi myös siskon ja hänenpoikaystävänsä kissatkin tulevat sinne, joita on kaksi, joten jouluna siellä on yhteensä 6 kissaa (siskon kissat, minun kissat ja perheen kissa) ja perheemme koira. Siinä on vahtimista kun kinkkua otetaan uunista pois.
Varmaan huomenna aloitan jo paketoimaan lahjoja :) Lauantaina sitten siivoan ja pakkaan. Tein listan mukaan otettavista tarvikkeista niin siitä tuli aika pitkä, tekemisillekin on oma kassinsa.
Tarkoitus olisi että kävisin kävelyllä sitten äidin ja koiramme kanssa ja nyt sen aion myös toteuttaa kun viime joulunakin se jäi.
lauantai, 3. marraskuu 2012
Häirikkö
Kissa on käytetty joskus terveystarkastuksessa molinansa vuoksi muttei silloin mitään löytynyt. Kilpirauhastesti tulee maksamaan 150 euroa mutta pakko ottaa selvää mistä tuo johtuu, kun tuntuu että häiriköinti on vaan pahentunut. Siitä ei ole mitään hyötyä jos yritän olla huomioimatta sen häiriköintiä, sillä se jaksaa jatkaa sitä vaikka kuinka kauan kunnes menen väliin. Viimekin yönä jaksoi yhteen putkeen molista noin puoli tuntia (samalla kapsuttaen seinää ja kelloa seinällä) kunnes sain tarpeekseni ja nostin kissan lattialle. Eipä siitä kauaa hyötyä ollut. Ja aamusellakin se molisee niin kauan että minä nousen ylös ja sitten se alkaa itse nukkumaan.
On kokeiltu joskus erästä haihdutinta ja ilman reseptiä saatavia lääkkeitä joiden pitäisi rauhoittaa (eläinlääkäri suositteli) muttei niistä apua ollut. Pelkäänkin että milloin naapurit saavat tarpeekseen sillä molina on kovaa. Nytkin tuossa sikeitä vetelee. Jatkuva molina voi olla myöskin merkki dementiasta, mutta netin mukaan se alkaa yleensä vasta 12 vuoden iässä.

Synttäritkin oli minulla tässä jokin aika sitten. Ensin kävi vanhemmat kakkukahvilla ja seuraavana iltana siitä pidin pienimuotoiset (juopottelu) synttärit, kivaa oli. Vuoden päästä sitten täytän kolmekymmentä, mutten sitä etukäteen tahdo ajatella.
