Ottaisin kuvia ostoksistani ja tekeleistäni, mutta tällä hetkellä ei ole mahdollisuutta siihen kun puhelimenkaan netti ei toimi tällä hetkellä jota tarvitsisin siihen että voisin lähettää multimediaviestejä sähköpostiini, kun on niin vanhanaikainen kapula etten niitä muutenkaan saa koneelle siirryttyä.

Lähipäivinä olen perehtynyt lukemaan musiikkilehtiä, lähinnä vanhoja Soundi lehtiäni, mutta uusiakin ostin: Soundin ja Rytmin. Lisäksi divarissa käydessä mukaan tarttui pari Episodia (elokuva lehtiä). Vanhoja musiikkilehtiä olisi kyllä kiva lukea, ihan siis joltain 60-70 luvulta lähtöisin olevia, mutta kiinnostaa nuo vähän uudemmatkin.

Jälleen  olen persaukinen, tänään laitoin lähes viimeiset rahat kissojen ja omiin ruokiin. Lehdet on muuten nykyään aika törkeän kalliita, elleivät ole alennuksessa. Mielenkiinto kuitenkin voitti.

Tupakkaa tekisi mieli, vaikka olen lopettanut polttamisen pari vuotta sitten 10 vuoden päivittäisen polttamisen jälkeen. (Juodessa tulee vielä poltettua). Pitää varmaan ottaa nikotiinipurkka vaikka TOSI harvoin niitäkään syön, en edes päivittäin ja kerrallaankin vain puolikkaan. Olen huomannut että monesti viikonloppuisin tulee tuo tupakanhimo vaikken joisikaan. En kuitenkaan ole sortunut polttamiseen vaikka välistä kaapissa olevat tupakat houkuttaisikin (jotka on siis hankittu juopotteluiltoina).

Hirveästi menee suotta nyt Ladylineen rahaa. Nytkin lähiaikoina olen vain kerran käynyt siellä salilla ja taas rupesi jumimaan siellä käynti kun ei ole bussirahaa. Läski olen edelleenkin...