Kurssilla jolla kävin niin tehtiin naamamme muotoiset kipsinaamarit. Halusin puolinaamarin sillä olisi voinut ahdistus iskeä jos olisi koko naamari tehty. Maalattiin lopuksi nuo naamarit ja minun maalaukseni on vinosilmäinen :D mutta enpä kyllä koskaan ole osannut hyvin maalata.

Irtokarkkia tekisi mieli taas, muttei lähikaupassa ja ärrällä myydä irtokarkkeja. Kahvin keitossa olen.

Vieläkään en saa lähetettyä kuvia puhelimestani sähköpostiin, mikä on ihan pyllystä sillä niitä kuvia olisi ihan reilustikin, joita tänne voisi laittaa :(.

Kissa aloitti näköjään taas oopperansa. Riehuu nyt tuolla vessassa ja kolistelee. Minä olen ollut tänään paljon koneella ja edelleenkin yöpuku päällä :). Välistä vaan tulee päiviä kun tavallaan "unohtaa" vaihtaa vaatteet päällensä, mutta eipä se kyllä täällä kämpällä ollessa paljoa haittaa.

Silmäni eivät ole oikeasti noin lähekkäin kuin tuossa kuvassa, olen vain niin surkea maalaamaan :D.