En ole nyt vähään aikaan neulonut äidin huivia. Siihen tuli vahingossa värivirhekin kun käytin vahingossa eri merkkistä hieman tummempaa valkoista, joka neulottuna näyttää likaiselta. Jospa tästä taas innostuisin sitä tekemään. Esim. telkkarin ääressä on mukava neuloa.

Olen miettinyt lasten saamista. Aina olen ollut sitä mieltä että ne kannattaa yrittää hankkia nuorena ja minä en tästä enää nuorene ainakaan, vajaan kolmen vuoden päästä olen kolmekymppinen. En vaan koskaan ole saanut kunnolla miestä itselleni (millään tavalla). Lapsuudestani saakka olen haaveillut omasta perheestä, mutta lähi aikoina olen alkanut miettimään että tahdonko sittenkään lapsia kun maailmantouhu on niin hurjaa ja lisäksi on henkilökohtaisiakin syitä. Mutta jos itsekkäästi (en nyt väitä että lapsien teko olisi välttämättä itsekästä) ajattelen niin kyllä minä varmaan lapsia vielä tahtoisin, mutta liekö koskaan niitä tulen saamaan.