Olen harrastanut swappailua vuoden 2006 alusta lähtien. Aluksi minulla ei ollut mitään kriteerejä postin laadun suhteen mutta sitten päätin nostaa kriteerini kun minulle lähetettiin huonompaa postia samalla kun minun olisi pitänyt lähettää heille hyvää postia.

Tässäpä siis kriteerini.

SWAPPAILEN:

-Muuten kaiken kokoiset swapit, paitsi korkeintaan a5-kokoiset.
-Kaiken malliset.

¤DECOT

-Siistit ja sellaiset joihin on jaksettu edes hieman panostaa.
-EI enää niitä joihin on pelkästään vain lätkäisty joku kuva/labeli.
-Teemalliset ja teemattomat
-Valokuvadecot max. 1/kuori.

¤SLAMIT

-Siistit
-Koristellut kannet!
-Puuhaslameja ja decoillen osallistuttavia slameja max. 1/kuori.
-Teemalliset ja teemattomat.
-Myös koeristellut knj- ja lmj-slamit tervetulleita.

¤LYRIXIT

-Koristellut
-Panostetut ja siistit
-Teemalliset ja teemattomat

¤RUNOVIHKOT/ -DECOT/MIETEDECOT/-VIHKOT

-Koristellut
-Panostetut ja siistit
Teemalliset ja teemattomat

¤KUORET

-Koristellut, EI enää koristelemattomia.
-Labelkuoret max. 1/kuori.
-Yllärikuoret max. 2/kuori.
-Siistit ja panostetut.
-Teemalliset ja teemattomat.

Äffyjä en swappaa ollenkaan, niitä ei siis minulle.
Palautus kunnossa olevia swappeja vain 1/kuori, enkä sillä tarkoita jo täysiä.
EI liian täyteen ahdettuja swappeja.