Kävin huolettomasti shoppailemassa kontissa sen jälkeen kun olin maksanut laskut ja olin unohtanut kokonaan että ladylinelta menee 59 euroa suoraveloituksena, niinpä on nyt rahat vähissä, mikä ahdistaa minua. Lisäksi ahdistaa sekin kun ei ole varaa linja-autoon, että pääsisin käymään siellä ladylinella. En ole pariin kuukauteen siellä nyt käynyt milloin mistäkin syystä. Bussi kun maksaa yhdeltä suunnalta 2,90 euroa, eikä minulla ole bussikorttiakaan, enkä näin vähillä rahoilla raaski bussiakäyttää. Helvetti kun en muistanut sitä maksua!

Mennään vanhempieni kanssa ensi perjantaina veneilemään jos on hyvät ilmat. Taidan mennä sen jälkeen viikoksi kotikotiin, kunnes rahat tulee. Hävettää kuitenkin kun vanhemmat joutuu avittamaan minua rahallisesti. Tänään soitan äidille tilanteestani, mutta eiköhän tässä hengissä selvitä vaikka onkin taas nieltävä ylpeytensä. Mutta kyllä ahdistaa!

Ostin Tiimaristakin Muumi lahjapaperi rullan, joka katosi kaupungille ja sekin harmittaa :(.