Olen urakalla taas neulonut, tällä kertaa joululahjoja äidille ja siskolle, joten kuvat saattaa tulla vasta joulun jälkeen jos muistan.

Tarkoituksena on jälleen aloittaa liikunta kun tälle punkeroitumiselle ei loppua näy ja ihmekö tuo on jos usein on viikonkin verran asioimatta vessassa kun ei vaan vatsa toimi, kiitos eräiden reseptilääkkeiden joita minun on kuitenkin syötävä! Mutta se vaan sattuu vituttamaan. Läskeistäni huolimatta itseluottamukseni on jälleen parantunut ja se on jopa parempi kuin silloin kun olin laiheliini, vaikka mielelläni ottaisin sen kropan uudestaankin kuin mitä se ennen oli. Jos minulta kysyttäisiin että mitä tahtoisin ulkoisesti itsessäni muuttaa niin vastaukseksi tulee mieleeni vain että nämä läskit lähtisi, ei muuta. Motivaatio on vaan usein ihan hukassa. Ei laihduttaminen ennen ollut näin vaikeaa, tosin ennen liikuin enemmän ja yrjöilin kun oli psyykkisestikin paha olla mikä kostautui myös fyysisestikin.

Vaikka ryypiskelykin lihottaa niin minun tekisi mieli pitkästä aikaa viinapaukkuja. Siiderit alkaa tulla jo korvista ulos kun olen iät ja ajat niitä juonut. EHKÄ kun perjantaina käyn kaupungilla asioilla niin EHKÄ ostan jotain väkevääkin. Toisaalta taas ei huvittaisi kun aina kun olen ottanut parikin siideriä niin kaksi päivää on mennyt nukkuessa sen jälkeen ja vielä kolmantenakin päivänä on väsyttänyt. Se on jännä juttu että täällä kämpillä ryypiskelyn jälkeiset päivät menee sängyn pohjalla kun taas jos olen jossain muualla  sen jälkeisinä päivinä niin olen paljon pirteämpi.
Utelin siskolta äsken facebookissa että milloinka voisin tulla kokeilemaan heidän tanssipeliään. Heillä vaan kun tuntuu olevan mm. tuota koulua ja tehtäviä kiusaksi asti.

Tein tässä lähipäivinä rieskapitsoja, eli ostin pikkuisia rieskoja ja pistin täytteet päälle ja mikroon. Oli ihan hyvää vaikkakin lihottavaa, sekin.