Äsken sain nämä valmiiksi. Ovat Minnilangasta tehdyt, joten aika ohutta lankaa.

 

Olen jo pitkään ollut laihiksella kun painoa tuli vajaat 20 kiloa lisää, olen siis muuttunut laihasta lihavaksi. Käyn kyllä ladylinella jumppaamassa ja vahdin syömisiäni mutta tuntuu ettei läskit millään lähde. Ennen laihduttaminen on ollut minulle paljon helpompaa. Siskonkin kanssa olen nyt ladylinella käynyt kun hän sai kauttani sinne 7 päivän lahjakortin.

 

Kuvassa kissa joka mekkaloi tälläkin hetkellä ja joka ikinen yö, varsinkin aamuyö. Pelkään saavani varoituksen sen molinan takia sillä tämä kissa on todella kovaääninen ja vaativa.  Lisäksi se kaapii kaapin ovia tassuillaan samalla kun molisee. Välistä kaataa oven edestä kepin joka on siis laitettu siihen siksi ettei kissa saisi ovea auki kun joskus livahti käytävään kun sai sen auki. Kepin kaatamisen jälkeen se avasi välioven ja sitten alkoi käpälällään räpeltää postiluukkua. Kyllä hermoille välistä käy, mutta on se sellainen ihana palleroni joka tapauksessa. Erästä rauhoittavaa ilmaan leviävää ainetta olen kokeillut, ilman tulosta. Lääkäri suositteli sitä, kuten myöskin eräitä reseptivapaita lääkkeitä joita kisu tällä hetkellä syö rauhoittuakseen. Auttavat vain liian vähän.