Eipä mentykään vielä silloin vesille kuin kirjoitin, mutta oltiin neljä päivää vesillä juhannuksena, äidin, iskän, siskon ja hänen poikaystävänsä kanssa. Pelailtiin ulkopelejä, syötiin ja juotiin. Enimmäkseen oli ihan kiva juhannus. Itikoita kyllä oli aika paljon. Reissun jälkeen keinutti pari päivää kuivallakin maalla. Pelkäsin aina veneeseen noustessa ja sieltä laskeutuessani tippuvani järveen kun tasapainoni on nykyään aivan surkea, toisin kuin pienenä se oli todella hyvä, mutta se oli silloin se, kun liikuinkin paljon.

Nuorimmainen kissoista täytti kesäkuussa 3 vuotta. Siskoni muisti sen paremmin kuin minä.  Nyt kissat on nukkuneet paljon lattialla kun on niin kuuma. Nuorimmainen kissa kun on vielä kokonaan musta.  Itsekin meinaan välistä läkähtyä, mutta en asiasta tahdo valittaa kun kerrankin on niin lämmintä ja pärjää hyvin hameilla, mekoilla jmv.

Minulla ei ole aikoihin ollut decoiluinnostusta, ei edes sen vertaa että kunnolla jaksaisin slamin kansiakaan koristella. Olenkin ostellut vihkoja joissa on valmiita kuvia sekä olen tylsästi päällystänyt monen slamin vain pelkällä lahjapaperilla. (Siitä puheen ollen, ostin uuden rullan sitä samaa Muumilahjapaperia). Tänään kuitenkin kun katselin muiden tekemien decojen kuvia niin minut valtasi decoiluinnostus pitkästä aikaa. Harmi vaan kun kaikki askartelutarvikkeet ovat kämpällä ja nyt olen siis kotikotona, josta ensi viikolla olen aikeissa lähteä varmaankin. Lieköhän tullut paljon postia. Sain eräältä swapparilta kirjeen (kiitos siitä :)), kun swapparit foorumilla olen ilmoittanut että minulle voi lähettää esim. kirjeen. Oli ihan kiva yllätys :). Eräältä omalta lyhyt aikaiselta swappariltani sain lopetuspostin, vaikka olisikin ollut minun vuoroni hänelle postia lähettää. Vika ei kuulema ole minussa tai postissakaan, mutta tiedäpä sitten. Ainakin katsoin postia pakatessa hänen kriteerilistaansa etten mitä tahansa lähettänyt. No, sain myös uudenkin slamiswapparin, hän lupasi minulle ensin lähettää postia. Saas nähdä joko on tullut kun kämpälle menen :).

Tänään oli tarkoitus mennä hieman shoppailemaan, kun kovasti sitä jo odotinkin, muttei siitä sitten mitään tullutkaan kun välistä puski päälle niin kamala paha olo että se kävi pulssiinkin ja minun oli pakko päästä nopeasti pitkälleni, etten pyörtyisi tmv. Menen sitten huomenna.

Olin laihtunut 3 kiloa kun kävin vaa'alla. Jo oli aikakin! Mutta se uhkaa tulla takaisin koska vatsani ei toimi kunnolla. Avuksi olen syönyt mustikoita toisinaan, aion niitä ostaa lisääkin. Lisäksi sen myötä kun olin lihonut noin 20 kg niin närästykseni on pahentunut ja tulee useammin ja helpommin. Välistä polttelee niin kovaa että yrjö on lähellä lentää, eikä pysty syömään mitään. Nykyään on riesana sekin että läähätyttää jo sekin kun kenkiä laittaa jalkaan. Joskus olen ollut alipainoinen (n. 34 kokoa, olen siis noin 169,5 cm pitkä), mutta tyytyväisimmilläni olin kroppaani silloin kun olin useita vuosia kokoa 36, enkä edes yrittänytkään laihduttaa enkä lihottaa, koska olin kroppaani silloin niin tyytyväinen. Tahtoisin siihen samaan kokoon. En edes ilkeä kertoa mitä kokoa nykyään olen. Ladylinellakaan en ole vähään aikaan käynyt. Viimeksi käydessä kun jumppa (reisi-pakara-vatsa) kesti vain 25 minuuttia niin silti oli jumpan jälkeen jalat siinä kunnossa että pitkän aikaa tuntui että jalat ei kestä alla vaan kaadun. Noh, turha valittaa, asialle on tehtävä jotain (ja kovasti kyllä olen yrittänytkin, välistä vaan meinaa turhautuminen iskeä, kun paino vaan pysyy sekä heittelee 3 kiloa puoleen ja toiseen vähän väliä.