Etsin kaksi päivää tulostimen tai siis monitoimilaitteen asennuslevykettä hyvin ahkerasti. Kolmatta kertaa kun olin erästä kaappia tonkimassa niin se löytyi, aikaisemmin oli sinä päivänä löytynyt väärä levy, siispä iloitsin oikean löytymistä. On nimittäin ollut skannerille käyttöä. Nyt sentään sillä saa kuvia laitettua, muttei puhelimellani edelleenkään pysty kuvia saamaan koneelle, sitä paitsi puhelin tai laturi on alkanut temppuilla joten joudun ehkä hankkimaan uuden jossain vaiheessa, myös sen digikamerankin kovasti tahtoisin.

Tässäpä kuitenkin viimeaikaisia tekeleitäni. (Tein myös palmikkokaulaliinan äidille mutten siitä nyt kuvaa saa. Osasin palmikkoneuletta joskus koulussa yläasteen aikoihin mutta olin sen taidon jo unohtanut, niinpä äiti auttoi alkuun pääsemisessä, joten nyt se sujuu ihan kivasti jälleen).

Kissadecoilua. Löysin jossain vaiheessa viimeinkin vihreitä paljetteja. Pallopaperi on Lidlin askartelupaperi pakkauksesta. Kuva Lidlin mainoksesta.

Luontodecoilua, jossa käytetty lahjapaperia, kakkupaperia, huuto.netistä joskus huutamaani nauhaa ja kuoresta saatu kissa kiiltokuva.

Tässä on postimerkki ja postikortti decoon osallistumiseni, tosin en nyt postimerkkejä tähän laittanut. Käytetty ostamani kortti, lahjapaperia ja tarranauhaa.

Tämä on tekemäni slami jonka kansiin olen tyytyväinen vaikka onkin yksinkertainen. Käytetty lahjapaperia ja kuoresta saatu kiiltokuva sekä sydänkuvioita jotka näkyvät tässä aika huonosti.

Tämäkin on omatekele slami. Käytetty kahta lahjapaperia, kiiltokuvia (myös takakannessa) ja mustaa kimalleliimaa.

Yksinkertaista edelleen. Tässä omatekeleessä on lahjapaperia, pitsinauhaa ja kiiltokuva.

Ovat lähinnä tuollaisia pikatekeleitä.

Lisäksi olen välistä innostunut tekemään lappuja. Tässäpä niitä.

 

 

Eli on siis kahdenlaista sydänlappua, kissalappua sekä possulappua. Kaikki olen malleista tehnyt. Ovat hieman isompia kuin kuvissa.

Olen jälleen tekemässä nimipäivä/julkkisten synttärit kalenteria ja teen sen sittenkin käsin, eipä hän mustetta mene paljoa eikä tulostaessa tarvitse olla koko ajan kääntelemässä paperia.

Juhannukseksi minulla ei ole mitään suunnitelmia. Tänään kuitenkin käyn kaupassa ja suihkussa. Etukäteen iloista juhannusta!